sunnuntai 21. joulukuuta 2014

The Place to be

Tämän viikon ekat haastekynnet tulee tällee näppärästi sunnuntaina! :)
Jälleen aika lailla päänvaivaa tarjosi tämä ja päätinkin, että tästä haasteesta pyristelen läpi kynsilakalla, jonka nimi viittaa johonkin paikkaan. Ja niitä löytyikin mun kätköistä yllättävän paljon! "No Place Like Chrome", "Incognito in Sausalito", "In the Cable Car-pool lane", Murder House".....
 Kaamosväsymyspäissäni sitten päädyin uuteen tulokkaaseen, A Englandin Sleeping Palaceen.


On se nätti!




Koristelut tuotti sitten myös omalta osaltaan päänvaivaa. Tuntui, ettei oikein mikään glitteri ainakaan sopinut. Siispä päädyin crackleen!
 Cracklet on ymmärtääkseni kynsiharrastajien keskuudessa aika vihattuja, mutta mun mielestä tämä OPIn Silver Shatter on kerrassaan ihana! Se säihkyy!





Tämä lakkaus on muuten ollut mulla tiistaista asti, en vain ole ehtinyt kirjoittaa hetkeen. Vasta tänään on alkanut lakka irtoilla enemmän, eiliseen asti päästiin pienillä kärkikulumilla. :)


Käytetyt lakat:

A England - The Knight
A England - Sleeping Palace
OPI - Silver Shatter
A England - The Shield

PS. Niin se mun ammatti!
 No mähän oon töissä Rajalalla! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti