perjantai 16. tammikuuta 2015

LOMA!

Jälleen kerran pahoittelut pitkäksi venähtäneestä radiohiljaisuudesta!
 Työt on pitänyt mut äärimmäisen kiireisenä alkuvuoden, sillä myymälä, jossa oon viimeiset puoli vuotta työskennellyt, suljettiin ja sen tyhjentäminen nakitettiin luonnollisesti mulle. Eli viimeiset kaksi viikkoa on ollut armotonta pakkaamista, kirjaamista, kiroamista ja selvittelyä. Mutta nyt se on ohi! Eilen saatiin homma ns. pakettiin ja mun työt jatkuu toistaiseksi muissa myymälöissä. Paitsi että tän päivän jälkeen mulla alkaa LOMA! Taktisesti pyysin sen just tähän, saa vähän lepuuttaa hermoja. :D
 Kyllähän mä tässä alkuvuodesta oon kynsiäkin lakkaillut, mutta kaikki lakkaukset on epäonnistunut kamalasti. Ehkä kehtaan ne julkaista jossain välissä, tosin tällä hetkellä multa on häviksissä se muistikortti, missä niiden kuvat ylipäänsä on. Tai ei häviksissä, mutta mun pöydällä on kasa muistikortteja ja mun pitää käydä ne kaikki läpi...

Tämä talvi ja tuo työpaikan muutto on ollut kyllä armoton yhdistelmä mun kynsille ja käsille ylipäänsä. Kädet on täynnä pieniä naarmuja ja mustelmia ja kynnet on napsunu huolella poikki melkein jokainen. Varsinkin kun viime lauantaina koitin kiireellä tehdä edustuskelpoiset lakkaukset kun oli kavereita tulossa illalla käymään ja siinä siivoillessa lakat sitten meni tietysti heti ihan kamaliksi enkä ehtinyt lakata kynsiä enää uudestaan, joten eiliseen asti kuljin sitten ihan nakuilla kynsillä. Tosi hyvä idea hei!

Eilen illalla sitten laitoin kynsille Oriflamen Growth Boosteria, rasvasin kädet, viilasin kynnet, kaivoin uuden OPIn Nail Envyn laatikostaan ja lakkasin kynnet! Ja arvatkaa mitä! Lakkaukset onnistu!


Alkavan talviloman (ja tietysti ihan vain uteliaisuuden) kunniaksi päätin korkata piCture pOlishin Holiday -lakan ja yhdistin sen lempparimustaani, A Englandin Camelotiin. Kumpaakin riitti yksi kerros. Ihanan helppoa!



Holiday on aivan mahtava holotopperi ja nuo eriväriset flakiet siellä seassa (olenko maininnut, että rakastan flakieita?) tekevät lakasta kertakaikkisen upean! ♥


Tiistaina lähden äidin kanssa Viking Gracelle humputtelemaan ja kartuttamaan kynsilakkakokoelmaa, jee!
 Ja nyt kun on nuo muuttopuuhat saatu alta pois niin yritän ehtiä blogaillakin enemmän taas!


Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
A England - Camelot
piCture pOlish - Holiday
A England - The Shield

2 kommenttia:

  1. Näyttää upealta!
    Onko toi Oriflamen Growthbooster hyvä, toimiva? Kiinnostaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Kyllä mä oon tykänny tuosta Growth Boosterista, nyt jo toinen piteli menossa. Pyrin laittamaan sitä kynsille aina kun vaihdan lakkauksen. Hieron sen kynnelle ja annan olla jonkin aikaa. Sitten pesen kädet ja alan lakkailla. Lakkausten välissäkin joskus hieron sitä kynsinauhoille. :)

      Poista