lauantai 29. marraskuuta 2014

Movember -kynnet

Näiden kanssa meinas tulla kiire!
 Päätin jo kuun alussa, että teen tässä kuussa movember -kynnet, koska minulta löytyy Konadin M98 -laatta, jossa on hienot viiksetkin.
 Kuitenkin sitten just silloin kuun alussa en "ehtinyt" viiksikynsiä tehdä ja ne jotenkin vain jäi ja jäi.. Kunnes tämän viikon alussa tajusin, että ensi maanantai on jo joulukuuta ja mulla on yhä movemberit tekemättä! Siispä tuumasta toimeen!




Pohjalakkana marraskuussa kotiutunut (ostospostaus tulossa!) Essien Cocktails & Coconuts. Leimauksessa käytössä OPIn How Great is Your Dane?, China Glazen Call of the Wild ja Oriflamen Taupe.
 Ensimmäistä kertaa käytin myös niittejä! Näiden piti olla ruskeita ja ruskeilta ne näyttikin niin pitkään, että laitoin ne kynsille. Kynsillä ne olikin sitten ihan keltaiset. Valkoisella pohjalla nuo niitit ei tosiaan ole keltaiset, mutta kai tuo ruskehtava lakka alla sitten jotenkin korostaa sitä keltaisuutta. :D mutta nuo niitit jopa pysyivät koko sen vuorokauden, mitä näitä lakkauksia pidin!

 Oon nyt alkanut miettiä, että onkohan mun kynnet jotenkin poikkeuksellisen kapeat kun tuntuu että kaikki kynsileimat on ihan liian isoja mun kynsille! Harmittaa kun mitkään hienot kuviot ei mahdu mun kynsille. Yhyhyy. :/


Käytetyt lakat:

A England - The Knight
Essie - Cocktails & Coconuts
OPI - How Great is Your Dane?
China Glaze - Call of the Wild
Oriflame - Taupe
OPI - Top Coat

7 kommenttia:

  1. Kivat kynnet! Mulla on sellainen ongelma leimojen kanssa, että ne koko kynnen leimat on yleensä liian pieniä joihinkin kynsiin, peukalon kanssa on lähes aina ongelmia :D toisaalta se siis on ihan hyväkin, että kynnet on kapeat, varsinkin just niiden koko kynnen leimojen kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Mulla sama vaiva leimojen kanssa, kun kynnet on niin pienet leveyssuunnassa. Koko kynnen leimoista jää koko pointti puuttumaan kun siitä saa jonkun kolmasosan kynnelle enkä satu olemaan kovin kohdistamisekspertti niin se ei ainakaan auta asiaa. Pienistä yksittäisistä leimoistakin voi joskus joutua ottamaan palan pois että mahtuu kynnelle. Mutta toisaalta on kiva kun on sirot kädet ja sormet ja kynnet, että nautitaan edes siitä :)

    VastaaPoista
  3. Upeat kynnet! Mulla on ongelma leimauskuvioiden koossa peukalon kohdalla juuri toisinpäin :D vielä kun kynnet on pitkät niin ei tahdo millään riittää kuvioiden koko

    VastaaPoista