perjantai 10. huhtikuuta 2015

Kamppiskynnet!

Yksi neljästä työpisteestäni sijaitsee Raision kauppakeskus Myllyssä ja tällä viikolla täällä on käynnissä Myllytys. näit noin viikon mittaisia "kauppakeskusten Hulluja Päiviä" taitaa ollakin jo lähes kaikilla kauppakeskuksilla. Turussa esimerkiksi kauppakeskus Hansassa on Hansamania ja kauppakeskus Skanssissa vietetään ensi viikolla Skanssiaisia (ja mä oon sielläkin)!
 Minunhan täytyi tietysti tehdä teemaan sopivat kynnet ja väreiksi valikoitui Myllytyksen värit: oranssi, musta ja valkoinen.
 Alunperin aikomuksena oli tehdä splatter -kynnet, mutta pääsin aloittelemaan lakkausta niin myöhään illalla, etten jaksanut alkaa enää teippailla sormia jne., joten teinkin taas distressed -kynnet.



Täytyy kyllä tunnustaa, että vaikkei oranssi missään nimessä ole "mun väri", niin tykkään näistä kynsistä todella paljon! En oikein tiedä, miksi olen jotenkin vierastanut distressed -tekniikkaa, sillä se on kuitenkin todella helppo ja vaivaton tapa saada näyttävät kynnet, jotka saa myös helposti pois kynsiltä! Tulette ehdottomasti näkemään enemmän distressediä jatkossa. ;)

 Mulla oli keskiviikkona vapaapäivä, joten houkuttelin äidin seurakseni vähän tuulettumaan ja menin Myllyttelemään ihan siviilinä. Sokoksella oli OPIn hoitotuotteet -30% ja OPIn lakatkin 12,90, joten rohmusin itselleni pari pulloa Original Nail Envyä. Pullon lähtöhinta oli sen verran korkea, ettei edes se -30% tehnyt siitä mitenkään erityisen halpaa verrattuna muihin ostopaikkoihin, mutta kai mä muutaman euron säästin. Olen jo jonkin aikaa stressannut kevyesti sitä, että mulla on jo toinen Nail Envy -pullo puolillaan kotona ja lisää pitäis saada, niin nyt ei onneksi tarvitse sitä murehtia hetkeen. ;)
 Myös biotiini oli -30% ja ostin sitä kaksi purkkia. Saa nähdä, auttaako mitään. Kynnet mulla nyt kasvaakin ihan mukavasti, mutta hiuksiin saisi kyllä tulla eloa enemmän. Oikein häkellyin, kun tajusin miten paljon mun kynnet on yhtäkkiä venahtanut! Viilasin ne tuplaleimauskynsiin ja nyt ne oli taas niin pitkät, että oli pakko viilata ennen kuin tein nämä kynnet. Taisin viilata vähän turhankin paljon tällä kertaa, mutta kyllähän ne siitä sitten taas kasvaa. Mutta oikeesti, onko mitään tylsempää kuin kynsien viilaaminen? :D



Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
Lumene - Flashy Orange
A England - Camelot
We Care Icon - True White
Lumos - High Speed Top Coat

2 kommenttia:

  1. Häh, mä tykkään kynsien viilamisesta :D Se on tosin ainoa asia, josta meillä on tässä postauksessa erimielisyyksiä, sillä tää lakkaus on huippuhieno! Värit sopii hyvin yhteen keskenään ja distressed -toteutus yksinkertaisesti toimii :)

    VastaaPoista