sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kelluvia pilkkuja

Etsiskelin talvella Googlen kuvahausta inspiraatiota OPIn Sheer Tints -lakoille ja törmäsin kivoihin kynsiin, joihin oli kerrostettu Sheer Tintsiä ja valkoisia pilkkuja. Tallensin kuvan koneelle ja hyvä niin, sillä enää en kuvahausta jostain syystä kyseistä kuvaa löydä! Pari päivää sitten törmäsin kuitenkin tähän kuvaan, jossa on sama idea. Mulla on jo pidemmän aikaa ollut hinku toteuttaa tällaiset kynnet ja mikä olisikaan sopivampi ajankohta näille kuin Ablecs15 ja haaste "Dot dot dot"!



Alunperin suunnitelmissa oli käyttää vaaleanpunaista Be Magentale With Me:ta, mutta kun mulla just oli vaaleanpunaiset kynnet niin päätin repäistä ja lakatakin I Can Teal You Like Me:lla! Ja näistähän tuli aika.. luonnottomat räikeet! :D

 Eilen töissä sitten täytin erään rouvan kuvatilauslappua siinä tiskillä rouvan kanssa niin rouva alkoi jutella "Onpa sinulla kauniit kynnet! Kestääkö ne pitkään vai pitääkö sun käydä huollattamassa niitä?" Minä sitten punastellen sopertelen, että eeen mä niitä missään huollata kun omat kynnet on ja itse niitä kotona lakkailen ja tähän rouva sitten "Oho! Siinä onkin ollut aika väkertäminen"!
 Mulla oli naama kuin Naantalin aurinko varmaankin seuraavat kaksi tuntia. :D tosi harvoin asiakkaat kommentoi mun kynsiä, viime kerrasta taitaa olla jo toista vuotta kun eräs toinen rouva ihasteli mun It's Frosty Outsidella kuorrutettuja kynsiä. :)



Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
OPI - Angel With A Leadfoot
OPI - I Can Teal You Like Me
China Glaze - Fast Forward Top Coat

3 kommenttia:

  1. Söpöt :) Tulee kesä ja saippuakulpat mieleen!

    VastaaPoista
  2. Vitsit kun onkin hieno lopputulos! <3 Nyt onkin taas uusi syy tilata noita vesivärilakkoja itsellekin :)

    VastaaPoista