sunnuntai 3. elokuuta 2014

Häämatkakynnet

Kotona taas!
 Eilen vietin mieheni kanssa meidän ensimmäistä hääpäivää! Juhlan kunniaksi matkasimme jo perjantaina Pohjanmaalle ja Ähtäriin, jossa yövyimme kaksi yötä hotelli Mesikämmenessä. Perjantaina oltiin perillä joskus viiden aikoihin eikä sitten muuta jaksettu tehdä kuin syödä hotellin ravintolassa ja katsoa telkkua sängyssä. :D tietysti minulla meni koko päivä Häämatkakynsiä ihastellessa, niistä tuli valtavan hienot (vaikka itse sanonkin):

Kuva on vähän mitä on, otin sen kiireellä perjantaiaamuna. :)
 Elikkäs kynsille pääsi Gina Tricotin Seabug sekä Mi Nails -viisitiltä kotiutuneita siirtokuvia laitoin molempiin nimettömiin. Päälle sitten vielä mattalakka ja hyvä tuli. :) kyseinen lakka matattuna tuo kovasti mieleen OPIn suede-lakan Here Today...Aragon Tomorrow'n. Niin ja tuosta Mi Nails -visiitistä taidan tehdä oman postauksen tässä lähipäivinä, en nyt jaksa kaikkea sisällyttää tähän samaan! :D

Lauantaina sitten herättiin aikaisin, mentiin aamu-uinnille (eli lilluttiin tunti poreammeessa), syötiin aamiainen ja sitten suunnattiin tietysti Ähtärin eläinpuistoon, joka oli näppärästi toisella puolella tietä! Siellä hurahtikin sitten kolme tuntia eläimiä ihmetellessä. :)
 Eläinpuistosta selvittyämme hengähdimme hetken aikaa huoneessamme ja lähdimme sitten shoppailemaan Tuuriin! Miehelle löytyi Nahkapaikasta uudet kävelykengät, vanhat kun hinkkasivat pikkuvarpaita ikävästi.
 Minä taas onnistuin löytämään Vesan kaupasta kaikkea jännittävää. :D

Ensimmäiseksi löysin pari isohkoa koria, joista tuli uudet kodit kynsilakoilleni. Ne korit, joissa olin niitä aiemmin asuttanut, olivat käyneet auttamattoman pieniksi, joten muutos olis väistämätön. En niitä koreja nyt saanut mahdutettua kuvaan, mutta kaksi sellaista tekstiilillä päällystettyä koria/laatikkoa, tumman- ja vaaleanharmaat. Toiseen värilakat ja toiseen glitterit, hiekat sun muut erikoislakat!
 Musiikkiosastolta löysin Tarja Turusen Colours in the Dark -albumin alle yhdeksällä eurolla ja jossain tilapäisessä mielenhäiriössä nakkasin senkin koriin. :D niin paljon ristiriitaisia tunteita Tarjaa kohtaan, huh huh!
 Kemppariosastolta sitten tein ne suurimmat löydöt, kuten arvata saattaa.
 Meikinpohjustusvoide oli minulta loppumassa, joten mukaan lähti w7 Magic Prime. Kyseinen merkki ei ole minulle entuudestaan tuttu, mutta monet ovat sitä kehuneet, joten pääseepä se nyt sitten testiin. :)
 Lumenen Natural Code -sarjan tuotteet olivat lauantaina erikoistarjouksessa, -30%. Valkkasin mukaani räikeän pinkin Punchy Azalean, sillä vanha LA Colorsin Phenomena alkaakin jo loppua.
 Mavalan ständistä onnistuin bongaamaan uuden Black Night -lakan, jota olenkin jo metsästänyt hyvän aikaa! Kyseessä on siis musta lakka jossa on vihreää shimmeriä. Ihana ihana ihana!

Myöskin hyväksi todettu Trindin kynsilakanpoistoaine maksoi Vesalla vaivaiset 5,50€, joten sitä rohmusin monta pulloa. :D
 Keskisen kyläkauppa on aiheuttanut kovaa kohinaa kynsilakkapiireissä viimeaikoina, sillä kaupan valikoimaan on tullut uutuutena Suomessa Essencen lakat. Siellä ei eilen kuitenkaan ollut tarjolla mitään sellaista, mitä minun olisi ollut pakko saada, joten Essence jäi nyt kokematta. Vähän ehkä jäi kaivelemaan se, etten kotiuttanut pimeässähohtavaa päällyslakkaa. :D

Keskiseltä selvittyämme huristelimme taas hotellille ja kävimme ravintolassa syömässä. Sitten taas tuttuun tapaan masut täynnä TV:n ääreen. :) tänään aamulla sitten käytiin vielä aamiaisella, pakattiin tavarat ja lähdettiin kotiin. Eilen illalla oli vielä sellainen olo, etten millään halua lähteä takaisin kotiin, mutta kyllä aamulla oli jo kiire lähteä. :D

Viikonloppu oli aivan ihana ja niin rentouttava! Kyllä nyt jaksaa alkaa väsätä taas uusia kynsiä! ;)

Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
Gina Tricot - Seabug
Beauty UK - Matte Top Coat

1. Kauniit kynnet reissussa. Loma tekee aina terää!

1. Kiitos. :)
      Juu, oli kyllä ihana ja rentouttava minireissu. ^^