sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Vanhahkoa pitsiä

Lakkaushaaste -ryhmässä on tämän viikon haasteena pitsi, joten pääsin taas kaivelemaan idea-arkistoani! Sieltä löytyikin yksi hyvän aikaa toteutusta odottanut lakkaus, jonka alun perin bongasin Kynsikoristelut -ryhmästä. En nyt yhtään muista enää tekijää eikä ainakaan kuvan tekstissäkään ollut linkkiä blogiin.



Alkuperäisessä lakkauksessa kynnet olivat muistaakseni ruskeat, itse halusin testata Lumenen Villikanervat / Wild Heathers -lakkaa, jonka ostin Prismasta puoleen hintaan joskus kesällä.
 Olin tosi kahden vaiheilla lakan sävyn kanssa, mutta kynsillä ihailin sitä jatkuvasti ja kyllähän se taitaa mun ihonväriin sopia(?). Vai onko ihan auttamattoman mummo?
 Leimat meni vinoon ja ne myös peittivät kynneltä enemmän kuin olin ajatellut, mutta minkäs teet. Leima on MoYou Londonin Bridal Collection -laatasta 06. Pikkusormissa sitten piCture pOlishin ihanaa Stormia yksi kerros.


Käytetyt lakat:

OPI - Original Nail Envy
Lumene - Wild Heathers / Villikanervat
Konad - Valkoinen
piCture pOlish - Storm
Lumos - High Speed Top Coat

4 kommenttia:

  1. Kyllä tuo lakka mun mielestä sointuu sun ihonsävyyn! :) ja tosi hyvin oot saanut nuo leimat tehtyä kun ainakin mulla tuppaa tuollaisiin tiheisiin kuvioihin jäädä aukkoja sinne minne niitä ei kuuluisi...

    VastaaPoista
  2. Oih, todella nätit lakkaukset! Valkoinen pitsi yhdistettynä nudeen/ruskeaan pohjaan on kyllä ihanan herkkä ja kaunis yhdistelmä :) <3

    VastaaPoista